Նորություններ - Հայտարարություններ - Թարմացումներ

Հուշ-ցերեկույթ՝ նվիրված պ.գ.թ. Գնել Ստեփանի Գրիգորյանի ծննդյան 75-ամյակին

Ս․ թ․ դեկտեմբերի 2-ին ՀՀ ԳԱԱ պատմության ինստիտուտի նիստերի դահլիճում կազմակերպվել էր պ.գ.թ. Գնել Ստեփանի Գրիգորյանի ծննդյան 75-ամյակին նվիրված հուշ-ցերեկույթ:
 

ԱՏԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ,ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ ՄԿՐՏԻՉ

2022 թ. դեկտեմբերի 16-ին, ժամը 1400-ին, ՀՀ ԳԱԱ պատմության ինստիտուտում տեղի կունենա ինստիտուտում գործող ՀՀ ԲՈԿ-ի Հայոց պատմության 004 մասնագիտական խորհրդի նիստ:

ОՐԱԿԱՐԳ

ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ ՄԿՐՏԻՉԻ «1903 Թ. ՀՈՒՆԻՍԻ 12-Ի ՕՐԵՆՔԸ ԵՎ ՀԱՅԵՐԻ ՀԱՄԱԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ՀԱԿԱՑԱՐԱԿԱՆ ԵԼՈՒՅԹՆԵՐԸ 1903-1905 ԹԹ.» ԹԵԿՆԱԾՈՒԱԿԱՆ ԱՏԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅԱՆ ՀՐԱՊԱՐԱԿԱՅԻՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ:

«ԽՍՀՄ կազմավորման հարյուրամյակ. նոր մեկնաբանություններ և մոտեցումներ» խորագրով միջազգային գիտաժողով

Նոյեմբերի 29-ին Մոսկվայում իր աշխատանքն սկսեց «ԽՍՀՄ կազմավորման հարյուրամյակ. նոր մեկնաբանություններ և մոտեցումներ» միջազգային գիտաժողովը, որը կազմակերպել էին ՌԴ ԳԱ համաշխարհային պատմության ինստիտուտը և Ռուսաստանի պատմագիտական ընկերությունը:

«Արցախյան հիմնախնդիրը արդի քաղաքական գործընթացների հոլովույթում» թեմայով գիտագործնական կոնֆերանս

Նոյեմբրի 26-ին Արցախի Հանրապետության Ազգային ժողովի նիստերի դահլիճում կայացավ «Արցախյան հիմնախնդիրը արդի քաղաքական գործընթացների հոլովույթում» գիտագործնական կոնֆերանսը, որը կազմակերպել էին Արցախի ԿԳՄՍ-ն և ՀՀ ԳԱԱ պամության ինստիտուտը:

ՇՆՈՐՀԱՎՈՐ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԸ ՀԱՅ ՊԱՏՄԱԲԱՆ

Նոյեմբերի 10-ին համաշխարհային հանրությունը նշում է «Գիտության համաշխարհային օրը»։ Այն պաշտոնապես սահմանվել և ներդրվել է միջազգային հեղինակավոր կազմակերպություններից ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից 2001 թ., պաշտոնական անվանումն է՝ «Գիտության համաշխարհային օր հանուն խաղաղության և զարգացման»։ Գիտական հանրությունը գիտության համաշխարհային օրը սկսել է նշել 2002 թվականից, երբ նոյեմբերի 10-ին աշխարհի տարբեր անկյուններում կազմակերպվեցին գիտագործնական զանազան միջոցառումներ․ կլոր սեղաններ, թեմատիկ քննարկումներ և համաժողովներ, դասախոսություններ և սեմինարներ, թանգարանային ցուցահանդեսներ և այլն։
Օրվա խորհուրդն է՝ ընդգծել գիտության և գիտնականի կարևոր դերը հասարակության մեջ, ապահովել հանրության տեղեկացվածությունը գիտական նվաճումների մասին, նաև փորձել ներգրավել հասարակության լայն շերտերին գիտական տարբեր խնդիրների քննարկմանը։